! MOJE PIERWSZE WYRÓŻNIENIE !

By | 10:11 AM 6 comments
otóż miła KRÓFKA podarowała mi wyróżnienie - za co jej BAAARDZO dziękuję :-))
i zgodnie z zasadami:

1. ZAPISZ ZDJĘCIE, KTÓRE JEST POWYŻEJ I UMIEŚĆ JE NA WŁASNYM BLOGU.
2. PRZYZNAJ NAGRODĘ 12 INNYM BLOGGEROM.
3. ZALINKUJ BLOGI, KTÓRYM PRZYZNAŁAŚ NAGRODĘ.
4. ZOSTAW KOMENTARZ ZE STOSOWNĄ INFORMACJĄ O NAGRODZIE NA ODPOWIEDNICH BLOGACH.
5. PODZIEL SIĘ LINKIEM DO BLOGA OSOBY, KTÓRA PRZYZNAŁA CI TĘ NAGRODĘ.

przekazuję MOJE WYRÓŻNIENIA dla:
1. MATKA
5. marArt
10. BUBAart
11. ipsa
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy :

  1. :) proszę bardzo wiesz, że od samego początku jestem Twoją fanką, nawet próbowałam conieco u siebie wykonać w grubszej formie :) ale i tak Tobie to wychodzi rewelacyjnie, masz wyczucie koloru i formy i wogóle fajną wyobraźnię :) no i czekam na Twoją twórczą aktywację

    OdpowiedzUsuń
  2. bardddzzzooo dziękuję i jestem zaszczycona!!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za wyróżnienie! przy okazji poznałam parę nowych, ciekawych miejsc hendmejdowych w sieci :)
    pozdrawiam! Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkim wam bez wyjatku nalezy sie wyroznienie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo dziękuję!!!!
    ciepło pozdrawiam
    mollka

    OdpowiedzUsuń